Главная » Файлы » Рефераты » Қазақ тілі



Cтуденты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будут вам очень благодарны

Дүкенде. Сан есімдер(сабақ-жоспар)
[ Скачать с сервера (126.3 Kb) ] 27.06.2018, 07:17

Тақырыбы: Дүкенде

Грамматикасы: Сан есімдер.

Сабақтың мақсаты: Дүкенде тақырыбы туралы білімдерін толықтыру, сын есім туралы түсінік беру.Тыңдаушылардың сөздік қорын байыту; дұрыс сөйлем құру, сауатты жазу мәдениетін дамыту.

Сабақтың  әдісі : оқыту , сұрақ – жауап , аудару .

Сабақтың  көрнекілігі : тақырыптық  суреттер .

Сабақтың барысы:  І .Ұйымдастыру кезеңі.

       а) амандасу ,

       ә) түгелдеу  ,

 

ІІ . Үй  тапсырмасын  тексеру .

Мақал-мәтелдерді жатқа сұрау

Жаңа сабақ

Сан есім – заттың санын, мөлшерін, ретін, шамасын білдіретін сөз табы.

Имя числительное – часть речи, которая обозначает количество, размер, порядок предмета.

Сан есімдер қанша? неше? нешеу? қаншада? қаншадан? нешеден? нешінші? деген сұрақтарға жауап береді.

Имена числительные отвечают на вопросы сколько? (қанша? неше? нешеу?), во сколько? (қаншада?), по сколько? (нешеден?), который? (нешінші?).

 

Жаңа сөздер:

 

Көкөніс – овощи                                          сауда орталығы – торговый центр

әмбебап дүкені – универмаг               ине-жіп – иголка с ниткой

ойыншық – игрушка                           сату – продавать

қолайлы – удобно                                қажетті – необходимый

үй ішіне қажетті бұйымдар- товары повседневного спроса

баға – цена                                            Түс – цвет                                          

Пайыз – процент                               Жұмсақ – мягкий

Піспеген – не спелый                       Баға – цена

Қатты – твердый                               Жеңілдік – скидка                                

Беріңізші – дайте, пожалуйста

Дүкендер желісі – сеть магазинов

Келіп тұрыңыз! – приходите еще!

Саудаңызға рахмет! – спасибо за покупку!

Категория: Қазақ тілі
Просмотров: 21 | Загрузок: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]