Главная » Файлы » Ашық cабақ » Математика



Cтуденты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будут вам очень благодарны

Екі таңбалы санға көбейту және бөлу.
28.01.2020, 11:33

Қызылорда облысы
Арал ауданы
Шижаға елді мекені

Қожахметова Лиза Математика Сынып:4 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы қайталау
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар екі таңбалы санға көбейту және бөлуге байланысты мысалдарды орындайды;Көпшілігі: көбейтуді баған түрінде орындайды
Кейбір оқушылар:. берілген есептерге кері есептер құрастырады;
Бағалау критерийлері Екі таңбалы санға көбейту және бөлуді орындайды
Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология:баған, бұрыштап жазу
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: қалдықпен бөлуді қалай тексереміз?Жазуды жалғастыр және шығару жолын салыстыр.Не байқадың?
Бөлуді орында және тексер.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс Дүниетану,
Алдыңғы білім Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері, жылдамдыққа берілген есептер
Сабақ барысы
Сабақтың жосп.кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың
басы4 минут Топ құру. Сынып оқушыларын санау арқылы үш топқа отырғызу.
Кіріспе тапсырмаБалалр бүгін бізде ерекше сабақ, біз «Білім еліне саяхат» жасаймыз. «Кім жылдам?» әдісі1. Қандай санды 7-ге көбейткенде 63 шығады?
2. 8 шығу үшін 72-ні нешеге бөлеміз?
3. Ойлаған санды 8-есе арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап.
4. Ойлаған санды 8-ге арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап.қб-мадақтау
І. «Мектеп аялдамасынан» бастаймыз. Топтық тапсырма орындайды
1-топ №1жаттығу
2-топ№1жаттығу
3-топ №2жаттығу
4-топ №2жаттығу. қб-«Алма суреті» Слаид

Оқулық

Топтық тапсырмалар

Сабақтың
ортасы
32 мин ІІ«Білгірлер аялдамасы »
1-топ 3 жаттығу
2-топ 3жаттығу
3-топ 4жаттығу
4-топ 4 жаттығу қб- «қызғалдақ суреті »
ІІІ«Тапқырлар» аялдамасы №5 тапсырма Топтық тапсырма орындайды
Қб- «Зергерлік бұйымдар»
ІҮ«Мергендер» аялдамасы №6топтық тапсырма
Қб- «Тұлпарлар суреті»
Ү«Ойшылдар аялдамасы»1 топ-№7,а
2-топ №7 ә
3-топ №8
4-топ жасыл қоршаудағы жаттығу
Қб- «От шашу»
Білім еліне жасаған саяхаттан әрқайсысыңа «Қуанышта хабарлама» беріледі.
Топтық тапсырмалар жазылған парақтар

Оқулық

А3
Маркерлер
Топтық тапсырмалар

Сабақтың
Соңы 4 минут Үйге тапсырма №9
Кері байланыс сұрақтарға жауап алу
Рефлексия «Тілек ағашы»
Қосымша ақпарат
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? өмірмен байланыстырады Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Жетістік критерилері арқылы
Ойлану - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
- Бүгін оқушылар не білді?
- Сыныптағы ахуал қандай болды?
- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Жалпы баға Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Категория: Математика
Просмотров: 59 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]