Главная » Файлы » Ашық cабақ



Cтуденты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будут вам очень благодарны

Белгісіз қосылғышты табу. Көпбұрыш
[ Скачать с сервера (29.3 Kb) ]

Еще больше материалов по этой теме можно найти здесь » [Бастауыш сынып]
05.02.2016, 06:00
ШҚО облысы
«Зубаир орта мектебі»КММ
Жусупова Маржан Камановна – бастауыш сынып мұғалімі
Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Белгісіз қосылғышты табу. Көпбұрыш
Мақсаты 1. Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептерді шығара алуға, периметрі белгілі үшбұрыштың белгісіз қабырғасының ұзындығын таба алуға дағдыландыру. 2. Екі таңбалы санға бір таңбалы санды қосып, азайтуды басшылыққа ала отырып, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ой-өрістерін арттыру; 3. Есте сақтау қабілеттерін арттыра отырып, шапшаңдыққа, сауатты жазуға, өзара көмекке , қамқорлыққа тәрбиелеу; Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, көрнекіліктік. Көрнекілігі суреттер, интерактивтік тақта
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз. Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту -Балалар, біз бүгін сабақта қамқорлық шуағын жүрегімізбен сезінеміз.
Өлең жолдарын бірге қайталайық: Қайырымды жүрекпен,
Мейірімді тілекпен,
Ізгілікті ниетпен Қамқор болып өсемін. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Сөзжұмбақ шешу арқылы азайтқыш сөзін шығарып алу.
1. «Кем» ұғымына қарсы ұғым
2. Амал
3. 16 - 10 айырмасы
4. Бөлуге қарсы амал
5. Үш ондық
6. Амал
7. 16 - 7 айырмасы
8. Жоқ өзінде бас та,
Қас та,
Мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында
азайғыш 12 13 14 15
азайтқыш
айырманың мәні 3 4 6 9 1 – тапсырма (ауызша есептеу) «Кім мерген?» ойыны.
Берілген өрнектер туралы не айтуға болады?
- Нені байқадық? Қосудың компоненттерін ата.
- Екінші қосылғышты табу үшін не істейміз? - Ал үшінші қосылғышты табу үшін не істейміз?
**Тапсырманы қорытындылау.
Сонымен үшінші қосылғышты табу үшін қосындының мәнінен екі қосылғыштың қосындысын азайтамыз. Демек бүгінгі біздің тақырыбыз:Үшінші қосылғышты табуға берілген есептер Сабақтың мақсатын оқушылар шығару.
-Теңдеу
-Теңдеу дегеніміз не?
Теңдеу түрлерін ата.
Ендеше бұл есепті теңдеу құрастыру арқылы шығарып көрелік.
7м + 4м + а ═ 19м 11м + а ═ 19м а ═19м – 11м а ═ 8м
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке? Ой сергітеді,шашағандары
басылады
Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:
«Шатаспа» ойыны Ойынның мақсаты: тез ойлау қабілеттерін жетілдіру, тәуліктің әр уақытында не істейтіндері туралы білімдерін жетілдіру. Керекті заттар: кубик
мысал 55 88 76 31 3 64 67+9 100-45 56+32 56+8 50-19 70-67 ІІІ.Ой толғаныс Сурет бойынша есеп құрастыр. Барлығы-35 құс шіл -11 құр-? саңырауқұр-15 -Не үйрендік? -не білдік?
Үйге тапсырма Дәптермен жұмыс Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Категория: Бастауыш сынып | Добавил: гульнараж
Просмотров: 3753 | Загрузок: 33 | Рейтинг: 3.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]