Главная » Файлы » Ашық cабақ



Cтуденты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будут вам очень благодарны

Алгебралық  өрнектер, олардың  қабылдайтын мәндері.
[ Скачать с сервера (61.7 Kb) ]

Еще больше материалов по этой теме можно найти здесь » [Математика]
11.04.2016, 09:05
Пәні: Математика Мектеп: М.Горький атындағы №16 мектеп-лицей
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Шенберген Үміт Төлегенқызы
Сынып: 6 «б» Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Алгебралық өрнектер, олардың қабылдайтын мәндері.
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Оқушылар істей алады:
алгебралық өрнекті;
олардың қабылдайтын мәндерін;
алгебралық өрнектердің мәндерін табуды;
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар істей алады:
 алгебралық өрнек ұғымдарын қалай атауды;
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
 алгебралық өрнектердің мәнін орнына қоюды;
Кейбір оқушылар істей алады:
 Мәтін бойынша алгебралық өрнекті құруды;
 Мәтін бойынша алгебралық өрнектердің мәнін кесте арқылы табуды.
Пәндік мақсат Оқушылар:
Алгебралық өрнектің мәнін есептейді;
Өрнектегі айнымалының мәнін тиісті орнына қойып есептейді.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Әріптің қабылдайтын мәндері;
Алгебралық өрнектің мәні;
Алгебралық қосылғыш;
Алгебралық қосынды.
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Есеп шарты бойынша алгебралық өрнекті қалай құруға болады?
Сіз неліктен алгебралық өрнекте жақшаның маңызды екенін айта аласыз ба?
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:
Алгебралық өрнектердің математикалық тілде оқи білу.
Жетістік критерийлері:  Алгебралық өрнектерді атай алады;
 Алгебралық өрнектердің мәндерін және қабылдайтын мәндерін біледі;
 Алгебралық өрнектердің мәндерін қоя отырып, есептеу нәтижесінде мәнін таба алады.
Алдыңғы оқу 1.Өрнектердің мәндерін табуда амалдарды орындаудың реттілігін атап көрсет. 2. ........ құрамында сандар, әріптер, амал таңбалары мен жақшалар кездеседі?
Категория: Математика
Просмотров: 1616 | Загрузок: 41 | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]