Главная » Файлы » Балабақша |
Шұбар тауық ертегісі
Еще больше материалов по этой теме можно найти здесь » [Балабақшадағы ашық сабақтар] |
19.02.2016, 13:21 |
Тақырыбы: "Шұбар тауық"ертегісі Мақсаты: Балаларды ертегіні зейін қойып, аяғына дейін тыңдауға үйрету. Тәрбиешінің сұрақтарына анық жауап беруге, бірінің - бірі жауабын тыңдауға, өз - өздеріне сенімділікке, кейіпкерлерге деген мейірімділік, аяушылық сезімге тәрбиелеу. Белсенді сөздік қорларын, дамыту 1. Шаттық шеңбер:«Көңілді күн» 2. Ертегі: «Шұбар тауық»үш тілде (қазақша,орысша,ағылшын тілінде ) Шұбар тауық ертегісі (қуыршақ театры арқылы) Автор: Ертеде бір шал мен кемпір өмір сүріпті, олардың Шұбар тауығы болыпты. Бір күні тауық жай емес, алтын жұмыртқа тауыпты. Шал мен кемпір қуаныпты. Шал: Кемпір, жұмыртқаны жарып көрсек қайтеді, мүмкін ішінде гауһар тас бар шығар? Автор: Шал жұмыртқаны қасықпен ұрып-ұрып сындыра алмапты. Кемпір: Әкелші мен жарып көрейін. Автор: Кемпір де жұмыртқаны ұрып-ұрып сындыра алмапты. Тарсылды естіген тышқан інінен шығып, үстелдің үстімен жүгіріп бара жатып, жұмыртқаны құйрығымен қағып кетеді. Жұмыртқа еденге түсіп жарылып қалады. Шал мен кемпір жылайды. Шұбар тауық: Ата, әже жыламаңыздар! Мен сендерге алтын емес жай жұмыртқа тауып беремін. Автор: Көп кешікпей тауық бір себет ірі де тәтті жұмыртқа тауып береді. Осылайша олар бақытты өмір сүре береді Сказка «Курочка Ряба» мультимедиялық тақтада Жили-были дед да баба. И была у них Курочка Ряба. Снесла курочка яичко, да не простое - золотое. Дед бил - не разбил. Баба била - не разбила. А мышка бежала, хвостиком махнула, яичко упало и разбилось. Плачет дед, плачет баба и говорит им Курочка Ряба: - Не плачь, дед, не плачь, баба: снесу вам новое яичко не золотое, а простое! 3. Сөздік ойын: « Кім тез жауап береді?» (Ертегі желісі бойынша сұрақтар беру) - Қандай ертегі көрдіңдер? (Шұбар тауық) - Шұбар тауық кімдердің үйінде тұрды? (Ата мен әженің үйінде тұрды) - Шұбар тауық ата мен әжеге қандай жұмыртқа туып берді? (Алтын жұмыртқа) - Жұмыртқаны не жарды? (Тышқан) - Тышқан жұмыртқаны қалай жарды? (Құйрығымен қағып кетті) 4. Психологиялық гимнастика: «Көңіл - күй» - Ата мен әже алтын жұмыртқаны көргенде қалай таңданды? (Таңдану) - Алтын жұмыртқа жарылып қалғанда қалай ренжіді (Көңілсіз) - Жай жұмыртқа туып бергенде қалай қуанды? (Қуану) Қыт - қыттап Шұбар тауық келеді Шұбар тауық: - Сәлеметсіңдер ме, балалар, қыт - қыт - қыт. Балалар: - Сәлеметсіз бе! Шұбар тауық: - Мені таныдыңдар ма? Балалар: - Иә, таныдық, Шұбар тауықсың. Шұбар тауық: - Мен сендерге ойындар әкелдім. Егер ойындарды дұрыс ойнасаңдар, менің мына жұмыртқаларым ашылады. Тіл дамыту жетекшісі: - Шұбар тауық, біздің балалар ойын ойнағанды ұнатады. 5. Дидактикалық ойын: «Суретті ретімен қойып, әңгімеле» («Шұбар тауық» ертегісін Монтессори әдісі бойынша бейнеленген суреттерді ретімен қойып, әңгімелеп береді) Тіл дамыту жетекшісі: (жұмыртқаны қолына алып ) – Ой, балалар, мына жұмыртқадан бір дауыс шығады – деп қолына алады. (Ішінен шиқылдап, балапан шығады) Балалар: - Балапан. (балалар таңданады) Шұбар тауық қыт - қыттап рахмет айтады. Дидактикалық ойын: «Неше балапан, неше жұмыртқа»(санау) - Шұбар тауық: - Жарайсыңдар, балалар, жұмыртқаларымды ашуға көмектескендеріңе рахмет! - Балалар: - Шұбар тауықпен бірге, ән айтып,би билейік. Ән «Шөжелерім» (музыкамен) Шеп - шеп шеп - шеп шөжелерім, Сары алтындай балапаным. Тез жетіңдер жем беремін, Дәнге толы алақаным. Шұбар тауық: - Балалар, сендермен өте көңілді болды. Мен сендерге сыйлық ала келдім.Мені атаммен әжем іздеп жүрген болар, мен енді үйге қайтайын, сау болыңдар балалар. Тіл дамыту жетекшісі: Рахмет саған,Шұбар тауық.Ал, балалар бізде тобымызға қайтып ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінен алған әсерлерімізбен бөлісейік. | |
Просмотров: 15433 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |