Главная » Файлы » Балабақша » Балабақшадағы ашық сабақтар



Cтуденты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будут вам очень благодарны

Заттардың қасиеті (Технологиялық карта)
[ Скачать с сервера (13.8Kb) ] Жарнамаға бір басып сайтка көмектес! 22.04.2014, 13:37

Білім беру саласы: «Таным»
Оқу іс-әрекеті: «Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру»
Тақырыбы: «Заттардың қасиеті»
Міндеттері:
Баланың даму деңгейін, пішін және түс туралы түсінігін аңықтау: заттардың қасиеттері туралы түсігін дамыту.

 

 

Тәрбиешінің  іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

 

 

 

Мотива-циялық  кезең:

 

Жылулық шеңбері:  

Орнымызда тұрамыз, қолды белге қоямыз.

Бұрыламыз оңға бір, бұрыламыз солға бір.

Біздер тату боламыз, гүл-гүл жайнап жанамыз.

Жаттығулар жасасақ, жақсы сергіп қаламыз.

Балалар біз бүгін базарға барып Айсұлу мен Ілиясқа  анасына  көкөністер мен жемістерді сатып алуға көмектесеміз. Анасы 2 үлкен қияр, 1 орташа  қырыққабат 3 кішкентай пияз сатып алындар Сонымен Айсұлу неше көкөніс сатып алу керек?

Балалар қимыл-қозғалыс жасай отырып, бірге айтады.

 

 

 

 

 

 

алтау

Ұйымдас-тырушы-лық, оқытушы-лық, ізденуші-лік:

Балаларға көкөністердің көлемін, түсін дәмін ажырату.

 Дәптердегі тапсырманы орындаймыз.

    Жеке жұмыс: тапсырманың мағынасын түсінбеген балаларға қосымша мәлімет, көмек беріледі.                                                    

 

 

Балалар өз ойларымен бөлісті.

 

 

Сергіту сәті:

Қорытын-ды:

 «Біз не білдік?»

«Суреттегі жемістерді тап»д/ойыны.

 

«Әр жерде орналасқан жемістерді тауып, тани білу дағдыларын бекіту.»

 

Балалар ойынды қызыға, жарыса, көңілді күлкімен ойнады.


Күтілетін нәтиже: Балалар берілген тапсырманы орындай алуы тиіс.
Білу керек: Заттардың қасиетіің білуге.
Болу керек:Сабаққа белсене қатысу
Үйрену керек: өз бетінше жұмыс жасауды.

Категория: Балабақшадағы ашық сабақтар
Просмотров: 4320 | Загрузок: 199 | Рейтинг: 5.0/1
загрузка...
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]