Главная » Файлы » Рефераты » Қазақ тілі



Cтуденты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будут вам очень благодарны

Сын есімнің мағыналық түрлері
[ Скачать с сервера (16.6Kb) ] Жарнамаға бір басып сайтка көмектес! 05.10.2015, 18:44
Шалқар қаласы
Ә.Жангелдин атындағы орта мектебі
Елекбаева Жанат
Сыныбы: 6 а
Сабақтың тақырыбы Сын есімнің мағыналық түрлері
Мақсаты Сын есімнің мағыналық түрлерін меңгерту . Түрлі тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың ой-қабілеттерін, сөздік қорларын, байқағыштық қасиеттерін дамыту. Жаттығу жұмыстары арқылы эстетикалық тәрбие беру.
Оқыту нәтижесі Сапалық және қатыстық сын есімдерді ажырата алады, сыни ойлауы , таным қабілеттері дамиды. Топпен жұмыс жасай алады.
Сабақта қолданылатын
әдіс-тәсілдер түсіндіру, сұрақ- жауап, диалог. жұптық, топтық жұмыс
Керекті жабдықтар Оқулық , үлестірме қағаздар, жұмыс дәптері
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру бөлімі (5 мин)

Үй тапсырмасын сұрау (5 мин) 1.Оқушыларды түгендеп,назарын сабаққа аудару.
2.Психологиялық тренинг .
3. Түрлі түсті кәмпиттер арқылы топқа бөлу

145-жаттығу
Оқушылар психологиялық тренингке қатысады.
4 топқа бөлінеді
«Қызығушылық
ты ояту» (3 мин) Түсі қандай? Дәмі қандай? Қалай жасалып тұр?
Тәтті, дәмді, үлкен, қызыл, т.б
Сапалық, қатыстық Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру

Мағынаны тану 1) Тірек кесте (3 минут).
2) Өзіндік жұмыс (5 минут). Жаңа сабақты пысықтау мақсатында 146-жаттығуды өз беттерінше орындайды. Жазып болған соң, тақтадағы көрсеткіш бойынша өз жұмыстарын тексеріп, бағалайды.
3) Топ жұмысы (7 минут). Әр топқа жаттығу беріледі. Мәтіндерді оқып, ат қойып, сын есімдерін табады.
І топ – 148-жаттығу. Кестелі орамал.
ІІ топ – 149-жаттығу. Асқақ мұнара.
ІІІ топ – 152 жаттығу. Аңшы халықтың қолөнері.
IV топ – 154-жаттығу. Әнші Әмірхан.
4) Тақтамен жұмыс. (5 мин) 153-жаттығу. «Зеректік» мәтінінен сын есімдерді тауып, синонимін жазу.

Жұптық тапсырма

Әр топ жеке-жеке өз беттерімен жұмыс істейді.

Оқулықтағы жаттығуды шартына сәйкес орындау
Ой-толғаныс
(7 мин)
Екі жақты күнделік «Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту» бойынша оқушылар өлең шумақтары беріледі, қай өлеңнен алынғанын айту. Сын есімдердің мағыналық түрлерін ажырату.
1. Шоқпардай кекілі бар; қамыс құлақ,
Қой мойынды; қоян жақ, бөкен қабақ.
Ауыз омыртқа шығыңқы, майда жалды,
Ой желке үңірейген, болса сағақ.
2.Шығамын тірі болсам,адам болып
Жүрмеймін бұл дүниеде жаман болып
Жатқаным көрде тыныш жақсы емес пе?
Жүргенше бұл дүниеде жаман болып.
3.Жамнның кеудесі үлкен,сөзі кісен,
Ақылы ауысқан адамның жындысындай.
Екеуін шатастырып әдейі айттым,
Қажетті қолданарсыз тұрмысыңа-ай.
4. Адамдық борышың-
Халқыңа еңбек қыл.
Ақ жолдан айнымай,
Ар сақта оны біл.
Талаптан да, білім мен өнер үйрен,
Білімсіз, өнерсіз, болады ақыл тұл. Оқушылар ойы тыңдалады
Үйге тапсырма
(2 мин) «Жайлауда» мәтіні бойынша сурет салып келу,
155-жаттығуды берілу шарты бойынша жазбаша орындау. Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.
Бағалау (3 мин)
Рефлексия Бағалау парағы Топ басшыларының бағалауы
Категория: Қазақ тілі
Просмотров: 617 | Загрузок: 2 | Рейтинг: 0.0/0
загрузка...
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]