Главная » Файлы » Рефераты » Математика



Cтуденты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будут вам очень благодарны

5-6 сыныпқа арналған шағын кешенді мектеп үшін сабақ жоспары
[ Скачать с сервера (120.0Kb) ] Жарнамаға бір басып сайтка көмектес! 14.10.2014, 21:41

Математика 5- сынып

Сабақтың тақырыбы: Берілген санның процентін табу
Сабақтың типі: Өткен материалды бекіту және қайталау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. тақырып бойынша септер шығарту арқылы оқушылардың білімдерін қайталау, бекіту
2.Дамытушылық: оқушылардың есеп шығару қабілеттерін дамыту
3. Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу;

Құрал-жабдықтар: слайдтар, карточкалар, кесте
Сабақ жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Өткен материалды қайталау
ІV. Өткен материалды бекіту
VІІІ. Сабақты қорытындылау
ІХ. Үй тапсырмасын орындау туралы нұсқау

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз. Кезекші, сыныптағы оқушы түгел ме?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Үйге қандай тапсырма берілді? Қанекей осы тапсырмаларды ауызша тексеріп жіберейік.
№1396 (2,3)
2) 10%-і 3,4 – 34, 8,5 – 85, 9,25 – 92,5, 25 – 250, 39 – 390.
3) 60%-і 42 – 70, 72 – 120, 48 – 80, 78 – 130, 90 – 150.

1) 1:2 50%-і
2) 1:4 25%-і
3) 3:4 75%-і
4) 6:5 120%-і
5) 2:5 40%-і
6) 3:2 150%-і
7) 1:5 20%-і
8) 8:5 160%-і



Математика 6- сынып

Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгеру сабағы

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Теріс сандарды қосу тақырыбын түсіндіру
2.Дамытушылық: оқушылардың есеп шығару қабілеттерін дамыту
3. Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу;

Құрал-жабдықтар: карточкалар, кесте

Сабақ жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІV. Жаңа материалды меңгеруге оқушыны дайындау кезеңі
V. Жаңа білімді меңгеру кезеңі
VІ. Жаңа материалды бекіту кезеңі
VІІІ. Сабақты қорытындылау
ІХ. Үй тапсырмасын орындау туралы нұсқау

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз. Кезекші, сыныптағы оқушы түгел ме?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге қандай тапсырма берілді?
№390 Сандарды салыстырындар
1) -4,35 4,3; 2) 6,81 -6,9 3) 0,9 -1
4)

ІV. Жаңа материалды меңгеруге оқушыны дайындау кезеңі
Есеп. Кешке термометрдің көрсетуі 00 С-тан 20 С төмен болды. Түн ортасында термометрдің көрсетуі тағы да 4 0С-қа төмендеді. Түн ортасында термометр неше градусты көрсетті? Есептің шешуін (-а)+(-b) =-(a+b) өрнегін пайдаланып жазу керек

ІІІ. Өткен материалды қайталау
1. Процент деп нені айтамыз?
2. Қандай шамалар процентпен өрнектеледі?
3. Берілген санның процентін қалай табамыз?
4. Процентті бөлшекпен қалай өрнектеміз?

Ол үшін мына кестені толтырайық (слайд). Барлығымыз дәптерді ашып тапсырманы орындаңдар.

3%

0,1
7%


10% 0,03
20%
0,5
25%


50%
1
75%

100%

120%
1,42
142%

Балалар, бүгінгі сабақта біз өткен тақырып бойынша есептер шығарып, өз білімізді шыңдаймыз. Сабағымызды ойын түрінде жүргіземіз.
«Мақсатқа жету» ойынын ойнайық. Тақтаға қарасаңдар әр түрлі мамандықтар суреттері ілулі тұр. Әрбір суреттің артында есеп жасырылған. Қанекей кезекпен шығып, тапсырмаларын орындайық.

ІV. Өткен материалды бекіту
1. Қант қызылшасының құрамында 5% қант бар. 20 т қант қызылшасынан қанша қант шығады?
Шешуі:
Жауабы: 20 т қант қызылшасынан 1 т қант шығады


V. Жаңа білімді меңгеру кезеңі
Теріс сандарды қосу үшін:
1) қосылғыштардың модульдерін қосу керек;
2) шыққан санның алдына минус ( «-») таңбасын қою керек
Мысал: -8+(-11)=-(8+11)=-19
-0,3+(-0,9)=-(0,3+0,9)=-1,2

Екі теріс санның қосындысы -теріс сан.

VІ. Жаңа материалды бекіту кезеңі

Карточкамен жұмыс
№1. -26+(-8)=-
-43+(-21)=
-56+(-71)=

№2. -96+(-101)=
-36+(-21)=
-85+(-37)=

№3. -6,03+(-2,17)=
-7,2+(-8,23)=
-4,5+(-27,8)=
№4.
=

№5. Теңіз деңгейінен -24 метрдегі ойпаттан тереңдігі 74 метр шахта қазылды. Шахта түбіндегі зат теңіз деңгейінен неше метр тереңдікте болады?

№6. -3+(-8)+(-7)=
-8,1+-(10,9)+(-1,9)+(-4,1)=
(-1,374)+(-8,09)+(-1,91)+(-0,626)=

Сергіту сәті.
«Оқушылар жан-жақтарына қарап алыңдар да, көздеріңді жұмыңдар» деп, бөлмедегі бір түсті немесе бір пішінді заттардың атауын сұраймын. Олар көздерін жұмып отырып қандай заттар бар екенін айту керек.
Оқулықпен жұмыс
№417 кестені толтырыңдар
Х -25,7
-8,8
-6,25
У
-6,5


х+у

2. Бидайдан 80% ұн алынады. 700 кг бидайдан қанша ұн керек?
Шешуі:
Жауабы: 700 кг бидайдан 560 кг ұн алынады

3. Сыныпта 30 оқушы бар. Сынып оқушыларының 60%-і қыздар. Сыныпта неше қыз бар?
Шешуі:
Жауабы: Сыныпта 18 қыз бар.

Сергіту сәті.
«Оқушылар жан-жақтарына қарап алыңдар да, көздеріңді жұмыңдар» деп, бөлмедегі бір түсті немесе бір пішінді заттардың атауын сұраймын. Олар көздерін жұмып отырып қандай заттар бар екенін айту керек.

4. Піскен ет піспеген еттің массасының 65%-ін құрайды. 800 г піспеген еттен қанша піскен ет алынады?
Шешуі:
Жауабы: 520 г пісен ет алынады.

5. Мектептің математикалық олимпиадасына 200 адам қатысып, оның 25%-і сыйлық алды. Мектептің математикалық олимпиадасына қатысушылардың қаншасы сыйлық алды?
Шешуі:
Жауабы: 50 адам сыйлық алды.

6. Кітапханада 3500 кітап бар. Олардың 22%-і көркем әдебиет. Көркем әдебиеттен қанша кітап бар?
Шешуі:
Жауабы: Көркем әдебиеттен 770 кітап бар.

7. 20 литр сүттің 60%-і құйылып алынды. Неше литр сүт құйылып алынды?
Шешуі:
Жауабы: 12 литр сүт құйылып алынды.

VІІІ. Сабақты қорытындылау. бағалау
ІХ. Үй тапсырмасын орындау туралы нұсқау

8. Дүкенде 9 т көкөніс әкелінді. Бірінші күні оның 35%-і сатылды. Бірінші күні қанша көкөніс сатылды?
Шешуі:
Жауабы: Бірінші күні 3,15 т көкніс сатылды.

9. Оқушылар 2400 ағаш отырғызу керек. Барлық ағаштардың 23%-і шырша, 34%-ті қайың,
қалғандары үйеңкі. Ағаштардың әрбір түрінен қаншасы отырғызылды?
Шешуі:
2400-(552+816)=1032
Жауабы: 552 шырша, 816 қайың және 1032 үйеңкі отырғызылды.

10. Бесінші сынып оқушылары 50 кг емен, қараған, жөке тұқымдарын жинады. Емен жаңғағы барлық жинақтың 35%-ін құрайды. Бесінші сынып оқушылары қанша кг емен жаңғағын жинады?
Шешуі:
Жауабы: 7 кг емен жаңғағын жинады.

11. 200 санының 25%-ін тап.
Шешуі:
12. 160 санының 1%-ін тап.
Шешуі:
Оқулықпен жұмыс.
№1379
Берілгені: Сыныпта 30 оқушы. «5»-ке 20%-і, «4»-ке 50%-і жазды.
Неше оқушы «5» пен «4»-ке жазды?
Шешуі: («5»-ке жазғандар)
(«4»-ке жазғандар)

6+15=21 («5» пен «4»-ке жазғандар)

Жауабы: Сыныптың 21 оқушысы бақылау жұмысын «5» пен «4»-ке жазды.

VІІІ. Сабақты қорытындылау бағалау
ІХ. Үй тапсырмасын орындау туралы нұсқау №1380, №1382, №1383, №1384

Категория: Математика
Просмотров: 2902 | Загрузок: 218 | Рейтинг: 0.0/0
загрузка...
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]