Главная » Файлы » Әр түрлі



Cтуденты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будут вам очень благодарны

Ұбт-ға дайындық 2013 / подготовка к ент
[ · Скачать удаленно () ]

Еще больше материалов по этой теме можно найти здесь » [ЕНТ, КТ -2017]
28.11.2012, 18:07
Кіріспе
Ұлттық біріңғай тестілеуді тапсыру кезінде оқушылардың өзін-өзі реттеу дағдыларының қалыптаспауы, өзін-өзі бақылаудың, стреске қарсы тұру қабілетінің төмендігі және емтиханды қабылдау ерекшеліктеріне байланысты қиындықтар кездеседі.
Осы қиындықтарды жеңу үшін талапкерлерді ҰБТ-дің өту барысымен таныстыру, стреске қарсы тұру қабілеттерін дамыту , өзі-өзіне сенімін арттыру, стрестік жағдайда туындайтын мазасыздану деңгейін төмендету , өзін-өзі бақылауға дағдыландыру қажет.
Ұсынылған бағдарлама 11 сынып оқушыларына, 10-12 кісіден тұратын топқа арналған. Бағдарламада бұрыннан белгілі психологиялық ойындар, жаттығулар, тесттер, әдістемелер ұсынылған.

1 сабақ.
Тақырыбы: «Ұлттық біріңғай тестілеу»

Мақсаты: Мектеп бітірушілердің ҰБТ ерекшеліктерімен таныстыру.

Кіріспе
Жаттығу «Ассоциациялар»
Оқушыларға нұсқау беріледі «Ассоциациялар- бұл бір сөз естіген, бір нәрсені көрген бойда келетін ойлар. Сіздің алдыңыздағы қатысушы айтқан сөзге ассоциациялар табуыңыз қажет. Көп ойланудың қажеті жоқ, ойыңа келгенін айту керек». Мысалы: тестілеу.

Психолог: Жақын арада сіздердің сабақтарың аяқталып, емтихан тапсырасыздар. Емтиханды Ұлттық біріңғай тестілеу арқылы тапсырасыз. ҰБТ туралы не білгілерің келеді?

Мағлұмат беру
 ҰБТ- бұл белгілі пәндер бойынша тапсырылатын ақысыз емтихан. ҰБТ-ның көрсеткіші аттестатқа түседі және ЖОО түсу үшін де есептеледі. ҰБТ- өту кезінде барлық Қазақстан бойынша біріңғай тапсырмалар беріледі, нәтижесі компьютер арқылы тәуелсіз шығарылады. ҰБТ-ның өту барысында тұрақты жұмыскерлік, жұмысты ұйымдастырушылық, зейіннің шоғырлануы, ауысуы, мобильдікті қажет етеді. Тестілеу кезінде қатан тәртіп ережесін сақтауы тиіс!

Диагностикалық жұмыс.
Тест: «ҰБТ –ның өту барысы және ережелері».
1. Емтихан үстінде пайдалануға болмайды...
а) ұялы телефон, пейджер, калькулятор
ә) тест материалдары
б) қара түсті қаламмен
2. Емтиханға алып келу қажет...
а) ҰБТ-ға кіруге рұқсаттама; жеке басын куәландыратын құжат; қара сиялы қалам;
ә) шпаргалка, кітап
б) персоналды компьютер
3.Емтихан кезінде тәртіп бұзған оқушы...
а) бұрышқа тұрады
ә) емтиханнан шығарылады
б) айып пұл төлейді
4. Емтихан кезінде аудиториядан шығу үшін кімнен рұқсат сұрау керек ?
а) кезекшіден
ә) досыңнан
б) мектеп директордан
5. Қате жібермеу үшін алдымен жауаптарды...
а) алақанға жазып алу керек
ә) жауап парағының артына
б) сұрақ кітапшасының ішіне белгілеуге болады
6. Емтихан кезінде сұрақ туындаса...
а) қол көтеру керек
ә) шапалақтау керек
б) ысқыру керек
7. Жауап парағын немен толтырады?
а) қара түсті қаламмен
ә) қарындашпен
б) қызыл түсті қаламмен
8. Емтихан кезіндегі сенің әрекетің...
а) сөйлесу; орныңан тұру; орныңды ауыстыру;
ә) кезекшінің мұқият тыңдап, берілген ңұсқау бойынша әрекет ету
б) емтихан материалдарымен алмасу; анықтамалық
материалдарды қолдану
9. Тестілеу нәтижелері бойынша апелляцияға өтініш беру тестілеу нәтижелері жарияланғаннан кейін қай кезге дейін қабылданады ?
а) келесі күнгі сағат 13-ке дейін
ә) жыл бойы
б) бір апта бойы
10. Тестілеу нәтижелері бойынша апелляцияға өтініш беруші өзімен бірге қандай құжаттар алып келу керек ?
а) жеке басын куәландыратын құжат және ҰБТ-ға кіруге рұқсаттамасын
ә) РНН, СИК
б) туу туралы куәлік


Пікір алмасу.
ҰБТ-ның жақсы жақтары. ҰБТ -ның маған әкелер көмегі . Дәстүрлі емтихан тапсырудан ҰБТ-ның артықшылығы.

Жаттығу «Менің мақсатым»
Мақсаты: Оқушылардың жетістікке ұмтылысын күшейту.
Нұсқау: «Бірнеше минут тыныштық сақтап ойланып алу қажет. Неге қол жеткізгіңіз келетіні туралы ойланыңыз, нені үйренгіңіз келеді. Өз ойыңызды мимика арқылы қалай жеткізер едіңіз ? Басқа қатысушылар сіздің не туралы айтқыңыз келетінін табуы керек».
Анализ:
-Ең маңызды мақсатты белгілеу қиын болды ма?
-Өз мақсатыңа жету үшін не істеу керек?
-Сіздің мақсатыңыз тым жоғары немесе тым ұсақ емес пе ?

Рефлексия
Қорытындылау. Оқушылар сұрақтарға жауап қайтарады:
-Өзіңізді қалай сезініп отырсыз?
- Не ұнады, не ұнамады?
-Жаңа не білдіңіз?

2 сабақ.

Тақырыбы: «Емтихан үстіндегі стресті жеңу жолдары»

Мақсаты: Стрестік жағдайлардағы мазасыздану деңгейін төмендету
жолдарымен таныстыру
Қажет материалдар: доп, парақ және қаламдар.

Жаттығу: «Ең қиыны...»
Психолог: Қолына доп тиген кісі «Емтиханда ең қиыны...» -сөйлемін жалғастырып, келесі қатысушыға допты лақтыру керек.

Сауалнама. «Емтиханға дайындық. Стреске қарсы қалай күресуге болады».

Мақсаты: Оқушылардың осы тақырыпқа байланысты білімдерін анықтау.
1. Қалай ойлайсын, сен стреске бейімсің бе?
2. Стресс туралы оқыдың ба?
3. Стрестің белгілерін білесің бе?
4. Стресс қандай әсер ететінін білесің бе ?
5. Стресті жеңуге көмектесетін жаттығуларды білесің бе?
6. ҰБТ туралы ойлағанда сенде қандай сезім пайда болады?

Психолог: Оқушы емтихан үстінде қатты мазасызданады, уайымдайды, қорқады. Осының бәрі ойын жинақтауға, зейінін шоғырландыруға кедергі келтіреді. Бірақ, бұның бәрін реттеуге болады. Бүгін біздер емтихан үстіндегі стресті жеңуге көмектесетін жаттығулармен танысамыз.
Мазасыздануды төмендетуге арналған бірнеше тәсілдер бар, соның бірі- аутотренинг.

Жаттығу: «Аутотренинг формуласы».
Нұсқау: Көздеріңізді жұмып, ыңғайланып отырыңыз. Арқаңызды тік ұстаңыз, алақандарыңызды тізеге қойыңыз. «Мен сабырлымын» формуласына ойыңызды жинақтаңыз.
«Менің оң қолым ауыр» -деп 5-6 рет ойша қайталаңыз.
Қайтадан «Мен сабырлымын» формуласына ойыңызды жинақтаңыз.
Содан кейін «Менің сол қолым ауыр» -деп 5-6 рет ойша қайталаңыз.
Қайтадан «Мен сабырлымын. Мен дайынмын, мен жинақымын. Мен өзіме сенімдімін ! » формуласына ойша қайталаңыз.
Денеңізді қалпына келтіру үшін, жұдырықтарыңды түйіңдер де, бірнеше рет терең тыныс алыңыз.
Анализ: Жаттығуды орындау қиын болды ма?

Қорытындылау. Рефлексия.
Психолог: Бүгін біз мазасыздануды төмендетуге арналған жаттығудың біреуімен ғана-аутотренингпен таныстық. Келесі сабақта біз басқа да психологиялық жаттығулармен танысамыз.

3 сабақ.

Тақырыбы: «Емтихан үстіндегі стресті жеңу жолдары»

Мақсаты: Стрестік жағдайлардағы мазасыздану деңгейін төмендету
жолдарымен таныстыру (2 сабақ).

Жаттығу : «Мазасыздану және сабырлылық»
Мақсаты: Оқушыларға мазасыздану кезінде өзідерін қалай сезінетініне назарын аудару.
Оқушылар көздерін жұмып отырады да, өздерін қатты мазасызданған, қобалжыған сәттерді естеріне түсіреді. Осы кезде не сезініп отырғандарына көңіл аудару қажет.
Содан кейін өздерін жәйлі сезінген кезін естеріне түсіріп, қандай сезімде болғандарына көңіл бөлу керектігі айтылады.
Жаттығуды орындап болған соң оқушылар оз пікірлерін айтады.

Мағлұмат беру.
Мазасыздану- емтихан кезіндегі жадының, зейіннің нашар болуының басты себебі. Әр адам мазасыздануды басу жолдарын білгені дұрыс. Кейде мазасыздануды төмендету үшін денеңді босансыту да жеткілікті болады. Бұл әдіс релаксация деп аталады. Дененің бұлшықеттерін босансыту немесе тыныс алу арқылы да релаксация жасауға болады.

Диагностикалық жұмыс.
Әдістеме: Реактивті мазасыздануын бағалау.
\Ч. Спилберген, Ю. Ханин\
Мақсаты: Реактивті және тұлғалық мазасыздануын анықтау.
Аты-жөні: Өткізілген күні:
Нұсқау: Төмендегі берілген пайымдауларды мұқият оқып, дәл осы кезде өзіңізді қалай сезініп отырғаныңызды білдіретін, оң жағында берілген санның астын сызыңыз. Сұрақтарға ұзақ ойланбаңыз, себебі дұрыс немесе дұрыс емес деген жауаптар болмайды.
А- Жоқ, олай емес; В- мүмкін, солай; С-дұрыс; Д- өте дұрыс;

Категория: ЕНТ, КТ -2017 | Добавил: Admin | Теги: подготовка к ент, ұбт ға дайындық
Просмотров: 10675 | Загрузок: 1049 | Рейтинг: 1.8/4
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]