Сейдалиева Гүлсара Мұсаханқызы
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні Әліппе
Сыныбы 1 «А»
Тақырыбы Ю ю дыбысы мен әрпі
Мақсаты Оқушыларды Ю ю дыбысы және әрпімен тыныстыру,сөздегі орны туралы түсінік беру.Ю дыбысы кездесетін сөздерді дұрыс оқу мен жаза білуге дағдыландыру.
Міндеті Ю ю дыбысының орыс алфавитінен енген қосарлы дауысты дыбыс екендігін меңгерту,өлең жолдарын шапшаң, мәнерлеп оқи білуге үйрету. Оқушыларды топпен жұмыс жасауға, ынтымақтастыққа,ойларын еркін жеткізуге ,өзін-өзі, өзгені бағалауға үйрету.
Күтілетін нәтиже Ю ю дыбысына қатысты жаңа сөз ойлап,сөйлемдер құрай алады. Танымдық іс-әрекеттер арқылы ой-өрістері,тілдері дамиды. Топпен, жеке жұмыс жасай алады,еркін сөйлейді, өзін-өзі бағалайды, өз бетінше тапсырмаларды орындай алады.
Сабақтың типі Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Бағалау түрлері формативті
Пайдаланған әдіс-тәсілдер «Спираль», «Бес қадам», «Жұптық әңгіме»
Пайдаланған модульдер 7 модуль
Ресурстар, дереккөздер Оқулық, мұғалімге арналған нұсқаулық, әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар,ВВС материалдары.
Көрнекі құралдар «Алтын ереже», «Кері байланыс», стикерь, постер,видеокөрсетілімдер,электронды оқулық,үлестірмелі, дидактикалық материалдар, суреттер.
Сабақтың өтілу барысы:
Сабақтың кезеңдері (Блум таксономиясы бойынша) Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау түрі
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин Жағымды психологиялық атмосфера қалыптастыру.
Топтарға бөлу. Психологиялық дайындық. «Сұр қоян» өлеңін әнімен, қимылдарымен нақышына келтіре орындайды.
1-2-3-4- топтарға бөлінеді Сөзбен бағалау.
Білу 5мин «Спираль» әдісі арқылы «Ұя» өлеңін жатқа айтқызу.
Я я әрпіне берілген сөздерді партасында белгісі бар оқушыларға оқыту.
Таратпалы материалдармен жұмыс.
«Бес қадам» арқылы кісі және жер-су аттарын айтқызу.
«Ұя» өлеңін әр оқушы бір-біріне допты бере отырып,жатқа айтады.
Партасында стикерьмен белгі қойылған оқушы Яя әрпіне баған бойынша берілген сөздерді оқып береді.
Жекелеген оқушылар тақтада үлестірмелі материалдармен жұмыс жасайды.
Әр топтан кісі, жер-су аттарын қадам баса отырып айтады. Температураны өлшеу.
Басбармақпен бағалау.
Түсіну 10мин Электронды оқулықты пайдалана отырып,Ю ю дыбысы және әрпімен таныстыру.
Оқулықпен жұмыс.
Мәтінмен жұмыс.
Сөздікпен жұмыс.
Ою- өрнек,сырмақтың жасалу технологиясы туралы мәлімет беру.
Шығармашылық тапсырма. «Әже» туралы өлең немесе ән айтқызу.
Интербелсенді тақтадан жұмбақ шешеді,Юю әрпінің ерекшелігімен,баспа, жазба түрлерімен танысады.
Юю әрпіне берілген сөздерді топта оқып танысады.Мағынасын бір-біріне түсіндіреді.
«Ою» мәтінімен топта оқып танысады.
«Сырмақ» сөзінің мағынасымен танысады.
Әртүрлі бұйымдардағы ою түрлерімен танысады.
Балалар өздері білетін «Әже» туралы ән немесе өлең айтып береді.
Қолдану 5мин Дәптермен жұмыс жасату.
Сергіту сәтін орындату Ю ю әрпіне берілген сөздерді көркем жазу.
Видеодан қимылдарды қайталайды. Сөзбен бағалау
Талдау 10 мин Әр топқа жеке тапсырмалар орындату 1-топ.Ю әрпі бар сөздерді тауып,астын сызады.
2-топ.Суреттерден ю дыбысы бар сөздерді тауып,белгілейді.
3-топ .Берілген сөздерден сөйлемдер құрастырады.
4-топ.Сурет бойынша әңгіме құрастырады.
Жинақтау 5мин «Ақ аю» мәтінімен жұмыс.
Аю туралы ғылыми мағлұматтармен видеокөрсетілім арқылы таныстыру.
Мәтінмен топта оқып, танысады.Ю әрпі бар сөздерді табады.
Аюлар тіршілігі туралы бейнематериал тамашалайды.
Бағалау 5 мин Бүгінгі сабақта қандай дыбыс және әріппен таныстық?
Дыбыс дегеніміз не?
Әріп дегеніміз не?
Ю дыбысы қандай дыбыс? Сабақтан алған білімдерін пайдалана отырып, сұрақтарға жауап береді. Смайликтерменбағалау.
Үй тапсырмасы 2мин Юю әрпі және дыбысы.
Рефлексия 2 мин Бүгінгі сабақ қалай өтті? Стикерьлерді түстеріне қарай «Кері байланыс» парақшасына іледі.
.
Рефлексивтік есеп:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|