«Қатынас» білім беру саласы бойынша Сөйлеуді дамыту
ұйымдастырылған
оқу –қызметінің
технологиялық картасы.
Күні, айы, жылы: 21.10.2019
Тақырыбы: «Көкөністерден көже жасау»
Мақсаты: балаларды ыдыс-аяқ атаулары бойынша сөздік қорын молайтып, байланыстыра сөйлеуге дағдыландыру. Демонстрациялық әрекеттер бойынша әңгіме құрастыруды жалғастыру, жеке сөздерді айтуға ынталандыру. Ыдыс-аяқты ұқыпты ұстауға, аспазшылардың еңбегін бағалауға тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар: Көкөністердің суреттері
Оқуқызметінің
кезендері
|
Тәрбиешініңіс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық- түрткі
|
Шеңбер болып тұрайық,
Алақанды ашайық
Күннің нұрын салайық,
Таза ауаныжұтайық
|
Шаттық шеңберге тұрады, тәрбиешімен бірге қайталайды.
|
Ұйымдық-іздену
|
Демонстрациялық көрнекілік қолдану.
-Балалар, көкөністер туралы мына өлеңді тыңдайықшы.
Шолып едім бақшаны
Көкөніс біткен көңілді.
Жасыл,сары қызыл, көк,
Сан алуан көкөніс.
-Өлеңде не туралы айтылған? Балалардан көрнекілікті пайдаланып, сұрақ-жауап әдісі арқылы көкөністердің пішінін, түсін сұрайды.
-Үйде аналарың көкөністер қосып, тамақ әзірлейді. Қазір мен сендерге көкөністерден қалай көже жасалатынын көрсетемін.
Дидактикалық ойын: «Тамақ әзірлеу» (ойыншық ыдыстармен көрсетіп әңгімелеу).Плитаға ішінде суы бар кастрөлді қоямыз, суымыз қайнағанша картопты қазанға пиязды қуырып аламыз.
|
Өлеңді мұқият тыңдайды.
балалар жауап береді.
|
|
Тәрбиеші пиязды кастрөлге салып, сорпаны араластырады.Өкінішке орай біздің плитамыз жанбайды, сондықтан қазір аспаз апайымызды шақырамыз, көжемізді әрі қарай нағыз плитаға апарып, түскі асқа пісіріп берсін.
Аспаз келіп: «Түскі асқа осы көкөністерден көже пісіріп беремін»,-деп уәдесін беріп, шығып кетеді.
Сергіту сәті
Өн бойымды тік ұстап,
Таянамын бүйрімді.
Бастап кетем дұрыстап,
Сайгүлікше жүруді
Бір!Екі! Бір!Екі! (С.Қалиұлы)
Үлестірмелі материалмен жұмыс:көкөністерді бояйды.
Жеке жұмысты қажет ететін балалардан көкөніс түрлерін,түстерін сұрау
|
Қимылын келтіріп жаттығулар орындайды.
Көкөністерді түстеріне қарай бояйды.
|
Рефлексиялық-түзетуші
|
-Балалар көкөністерден пісірген көжемізді неге құямыз?
-Ыдыстарға нелер жатады?
-Бұл ыдыстар аналарыңа не үшін қажет?
-Олар қалай пайдаланады?
Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін қортындылап, мадақтау.
|
-Ыдыстарға
-Кастрөл, қазан, шәйнек, қасық, пышақ, тәрелке, табақ, кесе-бұлар ыдыстар. Бұл заттар күнделікті өмірімізге өте қажет.
|
Күтілетіннәтиже:
Біледі: суретбойыншаәңгімеқұрастырудыжәнекөкөністерді
түсіне сәйкес бояйды.
Игерді: көкөністердің пішінін, түрін, түсін ажыратуды, ыдыстарды қалай атау керектігін;
Меңгерді: баяндау (әңгімелеу) мәтінін құрау білу
Тәрбиеші: Төкен А.Қ.
|