«Денсаулық» білім беру саласы бойынша Дене шынықтыру
ұйымдастырылған
оқу –қызметінің
технологиялық картасы.
Күні, айы, жылы: 19.11.2019
Тақырыбы: «Менің көңілді добым»
Мақсаты: балаларды белгі бойынша тоқтай білуге жаттықтыру. Допты астынанекі қолмен алға еркін лақтыруға үйрету. Кеңістікте тепе-теңдік сақтап жүруді үйрету. Адымдап, аяқты жоғары көтере, допты еркін пайдалана білуге дамыту.
Қажетті құрал-жабдықтар: түрлі-түсті доптар, ойыншықтар, тақтайша.
Оқуқызметінің
кезендері
|
Тәрбиешініңіс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық- түрткі
|
Тәрбиеші балаларға музыка арқылы қимылдар жасайды.
Бір аяқпен еденді тарсыладып, екі аяқпен секіре жүру.
Жай жүру және т.б бастапқы қалыпқа келу.
Өздігінен уқалау.(қолмен имитациялайды)
Қолымызды сабындайық, қолымызды жудық!
Таза су бетімізді аймалайды, тазалайды.
Сабынмен құлағымызды жудық. Таза су алақанды аймалайды, тазалайды.
Алақанымыз қандай?!
|
Балалар тәрбиешіге қарап жасайды.
Қайталап жасайды.
|
Ұйымдық-іздену
|
Жалпы дамыту жаттығулары.
Б.қ.: аяқ алшақ, қол артта, доп еденде. Алға еңкею, допты өзіне қарай домалату. Б.қ.
Б.қ.: аяқ алшақ, қолды белге қойып отыру; доп артта. Бұрылу допқа қарау. Б.қ.
Б.қ.: отыру, қол төмен, доп еденде, өзінен алыс. Тізеге көтерлу, созылып қолды допқа тигізу. Б.қ.
«Менің көңілді доптарым». Допты айналасында жүру.
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары:
-Тақтайдың үстімен тепе-теңдікді ұстап жүру.
-Допты екі қолмен алға лақтыру.
Қимылды ойын:
«Өз орынды тап».
|
Қайталап жасайды 3-4 рет.
8-10 рет.
Ойынға жаппай қатысады.
|
Рефлексиялық-түзетуші
|
Қорытынды бөлім.
Қайталау.
|
Қайталайды.
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: тақтай үстімен тепе-теңдіктіжүруді, допты алысқа лақтыруды.
Игерді: жаттығулардың орындалуын.
Меңгерді: жаттығуды орындау кезінде төзімділікке, шапшандылыққа және мұқияттылыққа.
Тәрбиеші: Төкен А.Қ.
|